Так, WestJet запроваджує нову схему розташування сидінь. Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на New York Post.
Читайте також Чому не варто замовляти їжу на борту літака: стюардеса розкрила справжню причину
Як і чому WestJet братиме плату за відкинуті сидіння?
Авіакомпанія WestJet оголосила про запровадження нової схеми розміщення пасажирських крісел у своїх літаках, яка передбачає 3 окремі класи комфорту для пасажирів:
- 12 місць з "преміумкріслами" з регульованою спинкою і підголівником,
- 36 місць зі збільшеною зоною для ніг,
- стандартний економ.
У заяві WestJet повідомив, що лише найпреміальніші крісла на їхніх рейсах матимуть можливість відкидатися назад.
Саманта Тейлор, прессекретарка авіакомпанії, підкреслила, що це рішення має на меті зробити послуги авіакомпанії більш доступними для мандрівників з обмеженим бюджетом.
Вже є критика
Нещодавні зміни викликали значну реакцію в соціальних мережах, багато користувачів висловили своє невдоволення. Крім того, кілька галузевих експертів висловили свою незгоду з цим рішенням.
Фантазія авіакомпаній не перестає мене дивувати: вони якимось чином створюють у людей враження, що вони отримують більше, переплачуючи,
– заявив Джон Градек з університету Макгілла.
Він додав, що зараз ситуація виглядає так: платите більше, щоб отримати те, що вже є.
Що ще треба знати про авіаподорожі?
Мало хто знає, що тісний простір для ніг у салонах літаків – не просто наслідок розміщення більшої кількості пасажирів. Це скоріше стратегічний крок авіакомпаній.
Крім того, часто рейси скасовують чи затримують. Це може суттєво порушити плани подорожей – що робити, коли авіакомпанія скасовує рейси.
Також колишня стюардеса Джейн Хоукс радить уникати певних місць у літаку. Саме там найгаласливіше.


