Travel24 розповість вам про них.

Читайте також: Ручна поклажа: все, що треба знати про правила перевезення багажу у різних авіакомпаніях

Що робити, якщо загубили багаж?

За статистикою Асоціації європейських авіакомпаній більшість туристів отримують загублені речі протягом 3 діб, але це не 100%.

Ваші дії:

  • Прямуйте до стійки Lost and Found, яка розташована у багажній зоні
  • Поясніть працівнику те, що з вами трапилося. Після цього вам запропонують скласти акт про зникнення багажу (Property Irregularity Report). Також буде потрібно опис валізи і її вмісту
  • Зниклий багаж зареєструють в міжнародній пошуковій системі WorldTracer і будуть шукати у всіх аеропортах світу


Що робити, якщо загубили багаж / inshvetsow.ru

  • Якщо ваш багаж знайдуть, то його доставка здійснюється за адресою проживання безкоштовно. Але іноді авіакомпанії просять забрати багаж в аеропорту. Для цього доведеться захопити з собою паспорт, акт втрати багажу (PIR), митну декларацію

Що робити, якщо пошкодили багаж?

Якщо ви помітили, що щось не так з багажем або, наприклад, ви не дорахувалися одного колеса на дитячій колясці, дійте за таким планом:

  • Прямуйте до стійки Lost & Found / Baggage Claim
  • Заповніть акт PIR про несправність багажу. Саме він є головним документом, який свідчить, що пошкодження були нанесені при перельоті
  • Пред'явіть всі багажні бирки, разом із посадковими квитками. Багажна бирка клеїться в паспорт на етапі реєстрації на рейс та здачі валіз
  • Сфотографуйте пошкодження, щоб мати додаткові докази


Що робити, якщо пошкодили багаж / lowcost.ua

  • Пишіть письмову претензію авіакомпанії на стійці
  • Отримайте акт про пошкодження багажу, запишіть його номер
  • Надішліть претензію на e-mail авіакомпанії із зазначенням суми компенсації. До листа додайте скан акту, наліпку від багажу, посадковий талон, фото. Як показує практика, відповідь надходить протягом 3 місяців від дати звернення

Цікаво: Як повернути кошти за втрачений квиток: умови туристичних компаній

Авіакомпанії не вважають пошкодженням багажу наявність на валізі:

  • подряпини
  • вм'ятини
  • виробничі дефекти
  • неналежне пакування предметів
  • пошкодження замків-змійок

Не впадайте в істерику – використайте свої права!