Якщо вам сподобалась тема, то залишайтесь з нами та читайте статтю від 24 Каналу з посиланням на Daily Mail.
Дивіться також Європейська відповідь Гаваям: куди поїхати на відпочинок у січні, щоб насолодитися теплом
Що обирають туристи у 2026 році: пляж чи унікальні враження?
З наближенням грудня мандрівники вже починають планувати поїздки на 2026 рік, і все більше людей віддають перевагу активностям та унікальним враженням замість традиційного пляжного відпочинку.
Популярними стають: спостереження за птахами, пішохідні та гастрономічні тури, кавові маршрути, ранкові сходи сонця та майстер-класи. Наприклад, 8 з 10 мілленіалів віддають цьому пріоритет під час відпочинку.
Навіть сама Аріана Гранде розповіла в одному своєму подкасті, що використовує додаток для ідентифікації птахів за звуком і часто займається цим хобі під час подорожей.
Спостереження з природою / фото Kartinki.pisc
Пішохідні тури також стали знову популярними: їх бронювання зросло на 30 відсотків, а багато маршрутів відкривають місцеві кулінарні та культурні особливості. Любителі їжі та кави теж у центрі уваги: бронювання фуд-турів зросло на 46 відсотків, кавових на 110 відсотків.
Все більше туристів обирають ранкові пригоди. Крім того, майстер-класи з кулінарії, ремесел чи спорту стають новим трендом, адже попит на них зріс аж на 73 відсотки.
Дивіться також Спокійніше, цікавіше та дешевше: маловідома локація в Нідерландах, яка варта вашої уваги
Також, як пише Forbes, близько двох третин мандрівників купують дизайнерський посуд або їстівні сувеніри, від розписаних банок зі спеціями до оливкової олії, яку можна використовувати як декор. Чверть зазначають, що такі сувеніри допомагають їм згадувати місце поїздки під час приготування їжі.
Купівля місцевих продуктів під час подорожі / фото Getty
Ця тенденція сприяє сталому туризму: купівля місцевих продуктів підтримує ремісників, зменшує транспортні викиди та створює менше відходів, адже багато виробів придатні до повторного використання або переробки.
Які сувеніри вважають найкращими?
Ми вже торкалися теми сувенірного шопінгу, але цікаво ще раз нагадати, які сувеніри вважають найціннішими експерти з туризму. Наприклад, Джессіка ван Доп ДеХесус із The Dining Traveler любить привозити приправи, шоколад або вино. У Греції вона обирає мед, в Іспанії консервовані морепродукти, а на Пуерто-Рико каву.
А тревел-блогерка Естер Сусаг купує листівки, записуючи на них улюблені моменти, адже це найдешевший спосіб зберегти спогади про конкретні місця чи краєвиди.




