Як повідомляється на сторінці ЦГЗ у Фейсбук, спочатку необхідно зробити ПЛР-тест в одній з лабораторій, яка має доступ до електронної системи ЦГЗ.
Читайте також Як побороти почуття тривоги через COVID-19 під час мандрівки: поради психологинь
Зазначається, що лабораторії, які не мають доступу до системи, не можуть внести результати дослідження для зняття самоізоляції через додаток "Дій вдома". Після цього дані про негативний результат лабораторія вносить самостійно.
Будь-які відомості про негативний результат ПЛР-тестування, надіслані на пошту, повідомленням у соцмережах, надані телефоном тощо, до роботи не приймають. Результат дослідження лабораторія має ввести в електронну базу даних, – пояснили у ЦГЗ.
У повідомленні уточнюється, що номер телефону має відповідати номеру, для якого активовано застосунок "Дій вдома", і має бути записаний у правильному форматі. Водночас допускається й іноземний номер. За коректність та оперативність внесення даних відповідають лабораторії, що здійснюють тестування.
Згодом дані електронної платформи синхронізуються із сервісом "Дій вдома", це відбувається автоматично щогодини й без вихідних.
Інструкція, як достроково припинити обов'язкову самоізоляцію в разі повернення з-за кордону
Центр громадського здоров'я не опрацьовує дані в ручному режимі! З усіх питань щодо введення або редагування даних необхідно звертатися до лабораторії, яка виконала тестування, – зазначили у ЦГЗ.
Також у повідомленні зауважили, що з усіх питань щодо роботи застосунку "Дій вдома" варто звертатися до Міністерства цифрової трансформації, а з питань порядку перетину кордону до Державної прикордонної служби України.
Куди звертатися за додатковою інформацією?
Українці можуть звернутися до відділу організації лабораторної роботи ЦГЗ за номером: 044 294 64 99. У випадку, якщо громадяни мають негативний тест ПЛР, виконаний за кордоном, але прикордонники все ж таки змусили встановити застосунок "Дій вдома", необхідно надіслати запит до ЦГЗ на адресу contact@phc.org.ua.