Стюардеси дедалі частіше стикаються з неадекватними пасажирами: названа причина

9 серпня 2021, 08:49
Читать новость на русском

Джерело:

AP

Щодня стюардеси стикаються з "слухняними" пасажирами, яких доводиться втихомирювати впродовж всього польоту. Члени екіпажу запевняють, що у 2021-му таких туристів побільшало.

Федеральне управління цивільної авіації США (FAA) отримало близько 3,6 тисячі скарг на неадекватних пасажирів від бортпровідників. При цьому 17% інцидентів закінчувалися фізичними травмами.

Читайте також Де відпочити в серпні в Україні: 5 непопсових локацій, які подарують незабутні емоції

Найбільш поширеною причиною такої поведінки пасажирів у 2021 році – прохання виконувати федеральні вимоги щодо носіння масок під час польотів.

Наступними факторами, які викликають агресію, є зловживання алкоголем та затримка рейсів.

Члени екіпажу заявляють, що подібні інциденти завжди супроводжуються словесними нападками на них – грубість, прокльони, погрози й навіть переслідування після закінчення рейсу.

Зазначається, що декілька випадків призвели до кримінального обвинувачення, і екіпажі були змушені просити поліцію зустріти літак, коли він приземлиться.

Нагадаємо, раніше у США неадекватного пасажира літака довелося примотати скотчем до сидіння – він влаштував бійку з бортпровідником та чіплявся до стюардес.

Натомість пасажир рейсу авіакомпанії Delta Air Airlines намагався відкрити двері кабіни пілотів, відмовлявся виконувати інструкції членів екіпажу і напав на стюардесу – у результаті отримав штраф у розмірі 52,5 тисячі доларів.