Стюардеса однієї з американських авіакомпаній – Кет Камалані, популярна своїми відео в соцмережах, постійно ділиться історіями про роботу бортпровідників в літаку. Цього разу вона розповіла, чому пасажира можуть занести до "чорного" списку перевізника.

Читайте також Українські термали: де покупатися, аби оздоровитися

За її словами, є декілька причин, через які пасажир може втратити право на переліт або потрапити в список небажаних клієнтів:

  • голосні розмови;
  • хамство;
  • грубість;
  • агресивні дії до членів екіпажу і попутників.

Бортпровідниця каже, що вони підготовлені до подібних ситуацій і впораються з ними на висоті. До того ж про всі інциденти доповідають співробітникам правоохоронних органів.

Тому не думайте, що можете поводитися неадекватно або бешкетувати безкарно, поліція все одно вас дістане, – підсумувала Кет.

Відзначимо, раніше Кет розповіла про travel-помилки, яких не варто допускати на борту та про правила використання спеціальної кнопки виклику персоналу.