Секрети тревел-шоу: чого не показують глядачам у популярних програмах
В наш час, щоб подорожувати, не обов'язково виходити з дому. Існує безліч програм, які розповідають і показують найдивовижніші куточки світу. Але мало хто знає, що насправді ховається за камерою оператора і скільки підводних каменів мають такі шоу.
Travel24 спробує розкрити карти популярних програм про подорожі.
Читайте також: Ніяких магнітиків: небанальні сувеніри, які варто привезти з подорожі
Велика кількість моментів, що відволікають
Нерідко ми бачимо на екранах такі сцени, коли ведучого кусають небезпечні тварини або комахи, хтось зі знімальної групи, а іноді й сам ведучий лаються з місцевими жителями. У такі хвилини глядач максимально співпереживає всьому, що відбувається по той бік екрану. Насправді ж, більшість з таких сцен заздалегідь продумані та прописані сценаристами. Такі кадри виступають в ролі розважальних і відвертальних від суті маневрів.
Деякі моменти тревел-шоу – постановні / https://ivona.bigmir.net/
Правда про наслідки економії залишається за кадром
Здається, що учасники тревел-шоу діляться корисною інформацією, як заощадити й весело провести відпустку. Але навіть в Європі не рекомендується зупинятися в дешевих хостелах, в них можна підчепити безліч хвороб. А ведучий ніколи не покаже, що йому погано, після отруєння вуличною їжею.
Реальність може бути іншою
Красиві пейзажі в програмах добре оброблені фахівцями та підібрані професійними операторами. Якщо раніше журналісти аналізували поїздку, показуючи всю правду, зараз головне – яскрава картинка, потрібна глядачеві.
Реальність часто відрізняється / adme.ru
Вартість часто неправдива
Процес зйомок нешвидкий, іноді він займає кілька місяців. У той час, коли передача виходить у світ, багато цін на послуги або проживання дещо змінюються. Тому перед тим, як вирушити у подорож – перевіряйте ціни на офіційних сайтах готелів або музеїв.
Цікаво: Чому варто подорожувати самому: переконливі докази
Реклама викривлює правду
Найчастіше бюджет, що виділяється для зйомок проєкту, невеликий, внаслідок цього доводиться співпрацювати з масою рекламодавців, які хочуть, щоб реклами їх продукції було якомога більше. Через це може страждати глядач, який повірив в слова ведучих телешоу.