Укр Рус
26 листопада, 14:22
3

Аріана Гранде зізналась, що теж так робить: нові хобі мандрівників стають трендом 2026 року

Основні тези
  • У 2026 році туристи все частіше обирають активності та унікальні враження, такі як спостереження за птахами, пішохідні тури та майстер-класи, замість традиційного пляжного відпочинку.
  • Попит на фуд-тури зріс на 46 відсотків, кавові маршрути на 110 відсотків, а майстер-класи на 73 відсотки, що сприяє сталому туризму та підтримці місцевих ремісників.

У 2026 році подорожі змінюють звичні пріоритети: мандрівники віддають перевагу враженням замість простої зміни місця. І цей новий тренд вже набирає популярності серед туристів.

Якщо вам сподобалась тема, то залишайтесь з нами та читайте статтю від 24 Каналу з посиланням на Daily Mail.

Дивіться також Європейська відповідь Гаваям: куди поїхати на відпочинок у січні, щоб насолодитися теплом 

Що обирають туристи у 2026 році: пляж чи унікальні враження?

З наближенням грудня мандрівники вже починають планувати поїздки на 2026 рік, і все більше людей віддають перевагу активностям та унікальним враженням замість традиційного пляжного відпочинку.

Популярними стають: спостереження за птахами, пішохідні та гастрономічні тури, кавові маршрути, ранкові сходи сонця та майстер-класи. Наприклад, 8 з 10 мілленіалів віддають цьому пріоритет під час відпочинку. 

Навіть сама Аріана Гранде розповіла в одному своєму подкасті, що використовує додаток для ідентифікації птахів за звуком і часто займається цим хобі під час подорожей.

Спостереження з природою / фото Kartinki.pisc

Пішохідні тури також стали знову популярними: їх бронювання зросло на 30 відсотків, а багато маршрутів відкривають місцеві кулінарні та культурні особливості. Любителі їжі та кави теж у центрі уваги: бронювання фуд-турів зросло на 46 відсотків, кавових на 110 відсотків.

Все більше туристів обирають ранкові пригоди. Крім того, майстер-класи з кулінарії, ремесел чи спорту стають новим трендом, адже попит на них зріс аж на 73 відсотки.

Дивіться також Спокійніше, цікавіше та дешевше: маловідома локація в Нідерландах, яка варта вашої уваги 

Також, як пише Forbes, близько двох третин мандрівників купують дизайнерський посуд або їстівні сувеніри, від розписаних банок зі спеціями до оливкової олії, яку можна використовувати як декор. Чверть зазначають, що такі сувеніри допомагають їм згадувати місце поїздки під час приготування їжі.


Купівля місцевих продуктів під час подорожі / фото Getty

Ця тенденція сприяє сталому туризму: купівля місцевих продуктів підтримує ремісників, зменшує транспортні викиди та створює менше відходів, адже багато виробів придатні до повторного використання або переробки.

Які сувеніри вважають найкращими?

  • Ми вже торкалися теми сувенірного шопінгу, але цікаво ще раз нагадати, які сувеніри вважають найціннішими експерти з туризму. Наприклад, Джессіка ван Доп ДеХесус із The Dining Traveler любить привозити приправи, шоколад або вино. У Греції вона обирає мед, в Іспанії консервовані морепродукти, а на Пуерто-Рико каву.

  • А тревел-блогерка Естер Сусаг купує листівки, записуючи на них улюблені моменти, адже це найдешевший спосіб зберегти спогади про конкретні місця чи краєвиди.

Часті питання

Які туристичні тенденції стають популярними у 2026 році?

У 2026 році туристи все більше віддають перевагу активностям та унікальним враженням, таким як спостереження за птахами, пішохідні та гастрономічні тури, кавові маршрути, ранкові сходи сонця та майстер-класи.

Як Аріана Гранде пов'язана з новими туристичними трендами?

Аріана Гранде розповіла в одному зі своїх подкастів, що використовує додаток для ідентифікації птахів за звуком і займається цим хобі під час подорожей, що відображає зростаючу популярність спостереження за птахами серед туристів.

Як сувенірний шопінг сприяє сталому туризму?

Купівля місцевих продуктів, таких як дизайнерський посуд або їстівні сувеніри, підтримує ремісників, зменшує транспортні викиди та створює менше відходів, адже багато виробів придатні до повторного використання або переробки.