Зацікавила тема? Залишайтесь з нами та читайте статтю від 24 Каналу з посиланням на Daiyl Mail.

Дивіться також Лайнер не чекає туристів у порту: 4 важливі нюанси про круїзи, які ви не знали

Що за подробиці про пасажирів розказала стюардеса? Та як уникати неприємних ситуацій у літаку?

Американська стюардеса Сесілі Андерсон розповіла про пасажирів, які одразу після приземлення підстрибують і проштовхуються до виходу, навіть до вимкнення знаку ременя безпеки. Їх вона називає "прохідними вошами".

Стюардеса розказала про смішне прозвище деяких пасажирів / фото Depositphotos
Стюардеса розказала про смішне прізвисько деяких пасажирів / фото Depositphotos

Такі дії не лише порушують етикет, а й можуть створювати небезпеку для інших пасажирів і уповільнювати висадку тих, хто справді поспішає. В інтернеті багато пасажирів діляться своїм досвідом і обурюються такою поведінкою.

Стюардеси наголошують на таких порадах, щоб уникнути конфліктів: залишайтеся на місці, збирайте свої речі заздалегідь і виходьте з літака лише тоді, коли настане ваша черга. Так висадка пройде швидко, безпечно і комфортно для всіх.

Дивіться також Готельний лайфхак, який працює: як отримати кращу кімнату без доплати

Робота з людьми справа складна, і це доводять численні історії, як, наприклад, випадок, про який написав користувач на Reddit. Виявилося, що пасажир упакував у валізу рибу. Вона пройшла реєстрацію та перевірку TSA, але до літака дісталася мокрою та неприємно пахла. Вантажники відмовилися класти її в літак.

Керівнику довелося пояснити пасажиру, що всім буде краще, якщо він забере валізу і перебронює квиток без риби. Пасажир так і зробив, і після цього випадок більше не повторювався.

Про які ще історії бортпровідників цікаво дізнатись?

  • Дізнайтесь, що саме дратує бортпровідників під час роботи. Наприклад, неправильне використання вказівника "зайнято". Деякі пасажири не повністю відмикають замок на дверях, через що індикатор не змінюється. Інші пасажири думають, що приміщення вільне і намагаються "вламатися" туди.

  • Також прочитайте, чому деякі бортпровідники не люблять літати на Мадейру. Як мінімум, дуже довгий день на роботі, оскільки переліт в одну сторону триває 5 годин і потім ще 5 годин назад. Пасажири на рейсі зазвичай дуже активні, а тому й роботи в екіпажу є багато.