Якщо пасажир порушить правила, то до нього можуть застосувати санкції, повідомили у SkyUp.

Читайте також: Куди можна їхати в січні: МОЗ оприлюднило новий перелік країн "червоної" та "зеленої" зон

"Коли пасажир купує квиток на літак, він погоджується на взаємодію з авіакомпанією протягом певного часу, поки здійснюється політ. Ми зі свого боку завжди строго дотримуємося своїх зобов'язань", – заявили в компанії.

Як екіпаж SkyUp реагує на порушення?

Спочатку стюардеса зробить усне попередження. Якщо пасажир не послухає, то вручать письмове попередження. А потім літак може зробити вимушену посадку в найближчому аеропорту і передасть порушника поліції.

Також можуть заборонити на перельоти до 3 років. Знімати маску в літаку можна тільки під час прийому їжі та пиття.

У SkyUp заявили, що можуть зажадати від клієнта компенсувати витрати, понесені в результаті вчинення правопорушення. У разі екстреної посадки такі витрати можуть становити кілька тисяч доларів.

Коли пасажир купує квиток на літак, то бере на себе наступні зобов'язання:

  • дотримуватися дисципліни та правил поведінки на борту;
  • виконувати вказівки та рекомендації членів екіпажу;
  • пристебнути ремені безпеки при включеному табло "пристебнути ремені";
  • залишатися в масці протягом усього польоту.

Категорично заборонено на борту літака:

  • висловлювати неповагу, ображати;
  • демонструвати агресію або здійснювати насильство по відношенню до інших пасажирів і екіпажу;
  • знімати маску, крім як під час прийому їжі і пиття;
  • вживати алкогольні напої, крім запропонованих екіпажем на борту, і курити (в тому числі електронні сигарети);
  • псувати майно авіакомпанії.