Раніше в бізнес-класі розміщувалися звичайні крісла економкласу. Який вигляд має тепер бізнес-клас – дивіться далі.

Читайте також SkyUp продає квитки на рейси з Києва до популярної країни за лоукост-ціною

Air Astana замінила крісла в бізнес-класі

До заміни бізнес-клас був оснащений звичайними кріслами з розміщенням в ряд за схемою 3+3. Від економкласу його відрізняло лише те, що простір між рядами було збільшено, а середнє крісло блокувалося.

Тепер же в них встановлені 16 стандартних широких сидінь бізнес-класу B / E Aerospace зі схемою розміщення 2+2 в ряд і кроком 84 сантиметри.


Нові крісла в бізнес-класі Air Astana / Фото avianews.com

Концепцію, коли в бізнес-класі встановлюють сидіння економкласу, називають євро-бізнес. Її застосовують безліч авіакомпаній на європейських рейсах. Однак якщо в Європі тривалість багатьох рейсів не перевищує 2 – 3 години, то деякі маршрути Air Astana включають польоти тривалістю понад 4 години. Тому пасажири бізнес-класу авіакомпанії почали скаржитися.


Крісла в євро-бізнесі, на яких сиділи пасажири бізнес-класу / Фото avianews.com

Як зазначається, нові крісла бізнес-класу не оснащені вбудованими екранами розважальної системи. При цьому пасажири отримають доступ до неї за допомогою планшетів, які бортпровідники видаватимуть на час польоту.

Після заміни крісел в Airbus A320neo повноцінний бізнес-клас з ширшими кріслами в Air Astana буде на всіх середньомагістральних авіалайнерах.

Зауважимо, раніше катарська авіакомпанія Qatar Airways показала, який вигляд має її "лайнер мрії" в аеропорту Бориспіль.