Він був у дорозі 119 днів. Щодня йому доводилось веслувати близько 12 годин.

Актуально Скульптура дівчини, що тоне, у Більбао наробила галасу – дивовижне відео артоб'єкту

Переплив Атлантичний океан найдовшим маршрутом

49-річний Дейв Белл розпочав мандрівку з Нью-Йорка на своєму човні на сонячних батареях 31 травня. Йому довелося боротися з тропічними бурями, високими 3-метровими хвилями та щохвилини приборкувати свій страх перед відкритою водою.

Британеь під час морського походу
Британець під час морського походу / Фото The Daily Mail

Він є першою людиною, яка перетнула Атлантичний океан з Північної Америки до Європи наодинці та без жодної підтримки. Маршрут складає майже 5 тисяч кілометрів! Це була надзвичайно небезпечна подорож через морозну погоду та потужні потоки.

Це була епічна суміш емоцій – я відчув весь діапазон. Те, що ви відчуваєте на морі, завжди сильно перебільшено. Коли я чекав першого шторму, я поняття не мав, як мій човен впорається – потрібно просто спуститися на якір, сидіти щільно і чекати, щоб вийти з іншого боку,
– прокоментував мандрівник.

Він веслував у середньому по 12 годин на день і проводив ночі, скупчившись від стихії у своїй маленькій каюті.

Каюта мандрівника
Каюта мандрівника / Фото The Daily Mail

Його 7-метровий човен під назвою Billy No Mates був обладнаний сонячними панелями, які живили радіо- та супутникове обладнання. Їх використовували для надсилання регулярних оновлень його команді, моніторингу погоди та очищення води.

Дейв Белл на човні
Дейв Белл на човні / Фото The Daily Mail

По дорозі він зустрічався з дельфінами, китами, рибою-меч і його навіть укусила медуза.

На останньому етапі Белл веслував безперервно протягом 40 годин. Йому довелось боротись із важкими умовами біля островів Сіллі. Повернувся Дейв з одноденним запасом провізії.

Щасливий мандрівник на фініші
Руки мандрівника на фініші / Фото The Daily Mail

За статистикою цей маршрут, який обрав Белл, є найнебезпечнішим: на ньому трапилась найбільша кількість смертельних випадків в історії океанського веслування. Причиною тому є поєднання потоку води, сильних припливних течій та холодної погоди.