Основні напрямки, куди хочуть британці – це Барбадос, Нью-Йорк, Каліфорнії та Флориду. В опитуванні взяла участь одна тисяча респондентів.
Читайте також: Для пожвавлення туризму: на Мальдівах планують щеплювати від COVID-19 прибулих мандрівників
82% опитаних сумують за тим, як пілот говорив по гучному зв'язку. 78% опитаних не вистачає дзвону візки з напоями.
Тому авіакомпанія Virgin Atlantic вирішила записати АСМР-відео, в якому робиться наголос на звук.
В першому ролику від Virgin Atlantic чути звук перегортання сторінок паспорта, оголошення про посадку на борт, відкриття і закриття багажної полиці, звук демонстрації безпеки, відкритої пляшки з шампанським, відривання корінця посадкового талона, натискання кнопок в літаку.
Другий ролик тривалістю в одну годину містить приблизно такі ж звуки, але вони доповнені видами зверху на хмари, а також шумом двигуна.