Укр Рус
16 серпня, 22:18
2

"Тихо ненавидять": річ, яка найбільше дратує бортпровідників у пасажирах

Основні тези
  • Бортпровідників дратує поведінка деяких пасажирів, а точніше те, як вони користуються туалетом.
  • Люди часто залишають двері туалету незамкненими або привідчиненими, що призводить до плутанини та затримок.

Хоча бортпровідники навчені з професійною добротою обслуговувати пасажирів, це не означає, що їх нічого не дратує. Деякі звички пасажирів вони "тихо ненавидять", адже дещо справді створює незручності чи навіть проблеми.

Мовиться про деяку поведінку під час користування туалетом. На неї вказали кілька досвідчених бортпровідників, розповідає 24 Канал, посилаючись на The Mirror.

Зверніть увагу Як зробити авіапереліт з дитиною максимально комфортним: є дещо, чого ви точно не знали

Що найбільше дратує бортпровідників у поведінці пасажирів?

"Пасажири не завжди усвідомлюють наслідки своїх дій у такому обмеженому просторі. Одна з моделей поведінки, яку ми часто бачимо – і яка нас зводить з розуму – це залишати двері туалету незамкненими після виходу", – сказав один бортпровідник.


Бортпровідники обслуговують пасажирів / Фото Pexels

Хоча це може здаватися чимось дрібним, але незачинені чи привідчинені двері призводить до плутанини та затримок на борту. Пасажири можуть неодноразово стукати або намагатися увійти, думаючи, що в туалеті хтось є. 

Ще однією поширеною проблемою є неправильне використання вказівника "зайнято". Деякі пасажири не повністю відмикають замок на дверях, через що індикатор не змінюється. Інші пасажири думають, що приміщення вільне і намагаються "вламатися" туди. А буває і навпаки – чекають, думаючи, що всередині хтось є. туалет вільний, хоча це не так, або навпаки.

Такі речі дратують не лише бортпровідників, а й пасажирів. Також до списку відносять тривале перебування в туалеті та змивання різних предметів в унітаз.

Бортпровідники завжди мають дбати про те, щоб туалет був доступним на випадок надзвичайних ситуацій. Коли пасажири своєю дивною поведінкою порушують функціональність, це, звісно, дещо дратує працівників.